2009-03-14

U2 och schlager!

Tack vare "Pinnen" så fick jag koll på när U2-biljetterna släpptes. Försökte en halvtimma på datorn först, gav upp och åkte till Turistbyrån. Blev sex biljetter rikare och 3 800 kronor fattigare. Vad gör väl det? Jag har BILJETTER!!!! 31 juli, önskar det vore i morgon. Kul att få visa våra ungar mitt och makens favoritband. Har varit på två konserter förut men det var före barnen.

Underbara Malena Ernman! La Voix är en riktig höjdarlåt! Vi röstade på den och naturligtvis på HEAT. Tyckte att det var ett riktigt bra program, jag som förut ratat allt vad Melodifestival heter. Är det åldern? Nja, snarare att själva tillställningen hottat upp sig tror jag.
Härligt lugn lördagskväll med man och dotter, lite vin och ostbricka samt Melodifestival. Sonen hos vännen Julia och ett gäng andra för att se på film.

1 kommentar:

  1. Kul med U2! Kanske vi kan ses..
    Jag gillade så klart också La voix, maffigt och snyggt!

    SvaraRadera