2009-03-09

Operation

Ja, inte för mig men väl min dotter och hennes meniskskada. Vi har kämpat för att få röntgen och magnetröntgen och ortopedtid och operation i snart ett år. Idag ringde jag för fjärde gången till Sur-Fian som delar ut tider och helt plötsligt hade hon ett återbud i morgon. Passade jättebra då jag tänkt ta ledigt på förmiddagen och plocka ut lite komp när mina elever var på resande fot. Nu tog jag en heldag ledigt istället. Vi skall vara på kirurgmottagningen klockan 07.30. Mallan håller just nu på att duscha sig med specialdesinfektionsmedel efter alla konstens regler och skall göra det i morgon bitti igen. Hon blev överlycklig när jag ringde och sa att hon fått en tid. Stackarn har ju haft ont så länge och fått avstå från mycket roligt pga det gamla knät. Måtte det nu bli bra!!

2 kommentarer:

  1. Stort lycka till M!!

    SvaraRadera
  2. lycka till maaaalin! :) nu får man hoppas att man slipper höra mer om det där knäet ;);)

    SvaraRadera