2009-04-29

Denna dagen av mitt liv...

Mera MI-utbildning hela dagen. Bekräftelse, öppna frågor, respons och sammanfattningar handlade det om idag. Mycket grupparbete och bedömning av varandra. Riktigt kul. Nästa omgång är om två veckor.

Ringde dottern eftersom jag visste att de varit på studiebesök i koncentrationslägren idag och jag vet ju hur känslig hon är. Det hade gått bra sa hon, det hade varit så mycket att man inte kunde ta in allt. Det var ok att fotografera så det hade hon gjort. Skall bli spännande att få se och höra om de bilderna sedan.

I morgon är det valborgsmässoafton och vi skall bryta vår sed med att gå och höra på sång. Vi är bjudna till goda vännerna på Kinnekulle. Längesedan vi träffades så det skall bli jättetrevligt!
Har lagt en ansökan om nytt jobb på posten också. Verkar vara ett himla bra arbete där jag kan dra stor nytta av mina erfarenheter från mitt nuvarande arbete. Vi får väl se hur det går.........

Glad Valborg på er allihop säger man väl kanske inte, men jag önskar Er alla en härlig vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar