2009-04-27

Sämst på att blogga just nu

Vad kan man skylla på? I mitt fall är det som vanligt solsken och träning. Är igång riktigt ordentligt med Pilates, stavgång, afro och crosstraining. Äntligen! Hoppas att det kommer resultat snart så att inte allt sitter åt så längre. Är full av energi just nu!

Dottern åkte till Krakow i går morse. Längtar som tusan efter henne. Är nog bra att vara ifrån varandra ibland. Sonen skulle få hit en dansk vän som han bodde hos i höstas, men vännen blev sjuk och stannade hemma.

Avtalsunderlaget från min arbetsplats var så dåligt att min chef inte ville lägga ett anbud. Bra gjort! Man kan inte arbeta under vilka premisser som helst. Har ju fast jobb men har ändå suttit med en ansökan om nytt idag. Vi får väl se hur det går?

Så, nu är ni lite uppdaterade ni som fortfarande orkar gå in och titta om jag skrivit något! Ha det!

4 kommentarer:

  1. Åhå, jag kan tydligen kommentera igen!
    Så klart du ska njuta av solen och din energi!
    Vi hörs snart som sagt ;)
    pöss!

    SvaraRadera
  2. Sorry, men en av dina kommentarer i min blogg har kommit bort. Jag har dock noterat vad den innehöll! Det kanske blir synd om Ta om detta skulle inträffa i framtiden. Man vet ju aldrig hur långt borta sådana händelser är. Bäst så, kanske!
    Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Ps/ Den var inte borta. Den fanns på en annan plats.
    Puss mamma

    SvaraRadera
  4. Jag ser såååå fram emot nästa gång vi träffas och att du ska sjunga för mig... =)

    Har M hört av sig från Krakow? Har hon det bra? Eller vad säger jag, klart hon har det bra!

    Och du, jag ser sååå fram emot att träffas snart, så att du kan sjunga för mig... =)

    Kram, Anna

    SvaraRadera