2009-04-08

Träningsenergi

Fick sån otrolig lust att röra på mig när jag cyklade igår, så idag har jag varit på Pilates och i morgon är det dags för afrikansk dans. Ger energi som behövs såna här regniga dagar!

Fick med mig maken och storhandla så nu är det mesta hemma inför påskens begivenheter. Familjen Laban och Jallarna är hitbjudna. Ska bli hemskt roligt, alla älskar att spela spel så jag funderar på att ta fram "Snille". Går ut på att hitta på ord i femton olika kategorier på samma förstabokstav under tre minuter och sedan får man försvara sina ordval mot de andra för att få poäng. Kan vara lite knepigt att spela med den sluge, rävaktige och påhittige Jalle-pappan,men vi andra är nog inte långt efter!

1 kommentar:

  1. Här ska spelas Buzz i Påsk!
    Vi tänkte knäcka ungdomarna den här gången.

    Antagligen blir det vi som åker på däng... =)

    SvaraRadera