2009-04-04

Blogg-torka

Nu har jag inte skrivit på jättelänge, men ibland tar man sig inte tid och denna veckan har det varit viktigare att umgås med min mor som varit på besök. Hon har fått sköta sig själv på dagarna och sedan har vi umgåtts på kvällarna. I onsdags åkte vi tillsamman med min dotter, bror L och hans två barn till Hornborgarsjön. 18 500 tranor! Rekord! Fika på Klings kokosbollar och kaffe i solskenet. Lille A skulle ta spargrisen och "plahånboken" och köpa en SAAB för dom hade så bra avgasrör sa han (inspirerad av fasters bil, pappa kör Volvo).

Idag har jag njutit av det fina vårvädret och värmen. Rensat lite rabatter, planterat VÅR i utekrukorna och tagit fram Baden-Badenstolen. Mmmmmm!
Nu går det åt lite mörka kvällar eller lite "skitväder" för att jag skall välja att sätta mig vid datorn och blogga. Men efter solsken kommer det ju alltid regn, så vi hörs väl snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar