2009-04-07

Påsklov

Två underbara lediga dagar har gått och jag har tillbringat den mesta tiden med att göra snyggt i trädgården. Känner mig alltid så nöjd när jag gör något som ger synliga bevis!
När det slutade blåsa i går kväll tog jag en lång promenad med hund och vän med hund, idag har vi motionerat med att cykla upp till Råda och grusgroparna. Hade tänkt att dricka brunn, men den var stängd över vintern?! Hallå, det är vår nu!!! Tussilagon blommade för fullt uppe på åsen.

Har varit och fikat hos min bror idag, han var hemma med barnen då sonen var snorig och febrig. Himla god kaka! Åkte dit utan hund och det var INTE populärt. Skall vara med brorsbarnen en stund i morgon eftermiddag då de blir själva när mamman ska börja arbeta och pappan inte slutat än. Gott att få rå om dem lite själv ibland, men jag fick lova dyrt och heligt att ta med mig Fizen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar