2009-02-19

Snö och träning

Det har snöat hela dagen och jag tycker att det är underbart!
Det blir ljust och tyst och jag bara njuter. I kväll har jag suttit och skrivit en artikel till vår klubbtidning som handlar om den föreläsning jag var på i Alingsås 31/1 tillsammans med mina instruktörskollegor där vi lyssnade på tre etologer. Jag tycker det är himla kul att skriva men man blir himla trött för man märker inte hur lång tid man sitter vid datorn.

Tobbe har varit i Ulricehamn över dagen på friluftsdag med skolan. Lyste som en sol när han kom hem. Mallan håller på att bli genomförkyld, IGEN! Vet snart inte vad vi ska hitta på med henne! Maken har åkt och tränat innebandy med "gubbarna". Undrar just vilken kroppsdel han har ont i när han kommer hem i kväll? Samma visa jämnt. Vi skulle verkligen behöva regelbunden träning båda två. Jag har i varje fall varit med på idrotten med mina elever idag och spelat både tennis och fotboll. Mer rödaktigt fejs och flämtande andning får man leta efter!

1 kommentar: