2009-02-17

Mera skidor

Jaha, då var man igång på arbetet igen. Blev omfamnad av en tvåmeters tonåring som längtat efter skolan. Jag har verkligen Sveriges bästa jobb!!!

Har just kört M till ridningen och bestämt att hämta kebabrulle när vi hämtar hem henne. Nu kommer den stora tröttheten efter resan, tur att jag inte har något bokat denna veckan. När jag kom till arbetet igår hade jag kopplat av så till den grad att jag glömt av mitt lösenord till arbetsdatorn. Låste datorn och fick ringa supporten §-))))

Har varit ute och gått en lång promenad i både skog och stadsmiljö med den lilla Fizen. Mötte en rottweilertik som Fiz ville läsa lusen av, hon har ingen självinsikt alls den hunden! Ser fram emot första kurshelgen i klickerträning, hoppas att jag kan få hjälp/medel för att träna bort detta.

Som vanligt skall ju allt roligt krocka. Blev medbjuden av personalen på avdelningen som har mina gossar att åka till Sälen med dem och grabbarna. Naturligtvis åker de den söndagen som kursen börjar. Nu gäller det att hitta en lösning på det problemet. Tur att man är bra på att se möjligheter och inte bara besvär. Det ordnar sig säkert, som min man alltid säger!

PS. Kort får ni vänta lite till på, måste ha hjälp av dottern och låna hennes dator så när jag förhandlat klart om det så kommer de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar