2009-02-02

Längtan

Ibland ska man ha tur. I full panik ringde jag i morses min frissa. Hade tid hos henne på onsdag och naturligtvis fick jag ett möte inbokat i Västerås den dagen. Visserligen skall det bli himla kul och träffa en gammal elev, men ändå. Hade sån tur att hon hade ett återbud på eftermiddagen så nu sitter jag här kortklippt och tillhyfsad igen. Världens bästa frissa!


Eftersom jag får långdag på onsdag så tänkte jag sluta lunch på torsdag inför resan. Det "sket sig" direkt. Kollade just min mail och var kallad till ett EVK den eftermiddagen. Gud vad skönt det skall bli att sätta sig på en buss och bara bli omhändertagen. Inte laga mat, inte städa, inte jäkta, bara umgås med min söte man och mina härliga tonåringar. Vi har och har alltid haft det så himla mysigt på våra vintersemestrar!


Längtar och räknar ner dagarna............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar