2009-01-29

Utmaning

Jaha, så har man blivit utmanad för första gången i sin bloghistoria. Det är goa vännen i lilla byn i skogen, A-K, som skickat denna:

- Gå in i mappen mina bilder. (evt Bilder för de med OS X eller din egen personliga bildmapp)
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

Egentligen skulle man utmana sex personer till men jag har inte så många bloggande vänner. Synd tycker jag! Läser du detta och har en egen blog så var snäll och säg till plus anta utmaningen från mig.




Den här bilden är tagen från taken i Gamla Stan i Stockholm. En av mina bästa vänner fyllde 50 i somras och fick ett äventyr av sina släktingar. Takvandring, hotellboende och middag på Fjäderholmarna. Gud, vad vi njöt!!! Lite shopping hann vi också med.

Hur lycklig är man inte att ha såna kamrater som vill dela detta med en?

1 kommentar:

  1. Du...nu finns ännu en utmaning för dig i min blogg.. ;)

    SvaraRadera