2009-01-22

Sjukdomskänsla!!!! (bra uttryck eller hur?)

Mest synd om mig i hela världen faktiskt. Gick hem vid tre idag och stöp i säng och slumrade fram till sex. Känner mig febrig och oerhört trött. Dottern har ju legat hemma i två dagár så nu var det väl min tur, men jag brukar sällan lägga mig utan har turen att klara mig utan sjukdomar.

Har suttit och skrivit protokoll från styrelsemötet i brukshundklubben igår. Är tillfrågad av valberedningen om jag kan tänka mig sekreterarjobbet nästa verksamhetsår och jag har sagt att det kan jag. Kul att vara med och arbeta i föreningslivet igen och inte bara vara instruktör.

Kamrat K och jag har kommit med på Canis klickertränarkurs nu under 2009 och det skall bli så himla roligt. Kul att få göra något med Fizen igen innan hon blir för gammal, åtta i maj. Dessutom tror jag att jag har kommit så långt i vår relation att jag skiter i att skämmas för henne när hon uppför sig illa mot andra tikar.
Jag får väl göra som Ceasar och säga PSCHHHH!!!!! ;-)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Självklart vill jag läsa om min all time favourit-tonårsmorsa-fd.hundtränarpolare-fd.instruktörskollega-kompis-medmänniska-kvinna och hennes liv!!
    Tack!

    SvaraRadera