2009-01-15

SOLSKEN!!!

Underbart, genast blir livet ljusare. Idag har vi dessutom haft första planeringstillfället på arbetet inför Naturskola 2009. Går det i lås så åker vi till Lurö och Djurö i första vändan samt cyklar på Brommö med en avdelning. Förra årets vecka i maj på Göta kanal med grabbarna var ju hellyckad!

Gick från arbetet en timma tidigare idag (undrar hur många gånger jag redan arbetat in den?) för att komma ut på hundpromenad i solsken. Passade på att åka bort och titta på när mina elever åkte skridskor. De var jätteduktiga trots att några av dem inte stått på skrillor sedan barnsben.

Kvällen har jag ägnat åt att damma och plocka i ordning. Det är så skönt när man kommer hem på fredag eftermiddag och bara har dammsugning kvar. Helgen blir längre då!

Min "knäppa" (läs bästa) instruktörskollega bombar mig för tillfället med bilder på Bullterriers, hon tycker att den hunden är gjord för mig, undrar vad hon menar med det? Får fundera på det när jag har lagt mig. Natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar