2009-09-14

50 ÅR!

Nu har det skett! Jag har gått över det magiska femtio-strecket, och tänk, det känns inte ett dugg annorlunda!
Själva födelsedagen firades med att vi åkte hemifrån kvällen innan, på en resa organiserad av man och barn. Jag visste inte ens var vi skulle ta vägen. Hur skulle det gå? När inte jag hade koll på allt? Det gick alldeles utmärkt och var vansinnigt härligt. Jag hamnade på ett hotell i Jönköping och efter en härlig middag så däckade vi allihop. Tur att man inte var hemma ;) eftersom glada kamrater stod på trappen mitt i natten och sjöng födelsedagssånger för våra grannar. Snopet. Jag trodde att de begrep att jag inte var hemma eftersom de allesammans var bjudna på kalas vid senare tillfälle! Underbara, knäppa, högt uppskattade vänner, jag älskar er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar