2009-07-24

Slödag!

Lillebror M med familj är i stan. Följde med dem till Outlet och handlade Ittala-muggar och en ny matta samt glittriga, rosa väskor till småflickorna med böcker i. Sedan åkte vi hem hit och fikade på mackor, glass, jordgubbssylt och nyplockade smultron. Mums!

Småtjejerna är så söta att man vill äta upp dem. Sonen har varit hos kompisen E sedan igår och dottern arbetar så fadern och jag har ätit lättlunch och sedan har jag inte gjort någonting!!!!

Det är skönt. Jo, förresten jag for runt lite med snabeldraken faktiskt. Och nu får jag nog skärpa till mig lite och fundera på vad vi skall äta i kväll när alla kommit hem.

En slö brud till! Så här kan man ligga när man väntar på en färja, bara man får vara i centrum!

4 kommentarer:

  1. Nu ljuger du allt, Lottapotta!

    Du kan inte det där med att göra ingenting... ;)

    SvaraRadera
  2. finaste raggigaste Fizen!

    SvaraRadera
  3. Menar du verkligen att vi ska ha hand om ett sådant raggigt troll på fredag?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hon är inget troll, hon är en rugguggla! och kanske, kanske, kanske vi får lust att ta hand om trasselsuddens lockar innan vi kommer....

    SvaraRadera